La sociedad de mercado, tecnológicamente avanzada es una maraña completa de contradicciones, que seguramente muestran que no será sostenible en el tiempo. Uno de los temas que caen dentro de lo señalado, dice relación con lo siguiente. Existe un mercado enorme de medicinas, se han hecho tal vez l...
The market society, technologically advanced is a complete tangle of contradictions, which surely show that it will not be sustainable over time. One of the issues that fall within the stated, says related to the following. There is a huge market of medicines, perhaps the greatest advances have b...
Lagomarsino Montoya, Mario
,
Moraga Gálvez, Lorena
,
Cabezas Cáceres, Carolina
,
Estay Sepúlveda, Juan Guillermo
,
[Health, upset and suffering: The society of the worst. democracy and the open society in danger]
,
[Salud, malestar y padecimiento: La sociedad de lo peor. la democracia y la sociedad abierta en peligro]
,
Salud, malestar y padecimiento: La sociedad de lo peor. la democracia y la sociedad abierta en peligro
El Sistema de Medición de la Calidad Escolar (SIMCE) ha demostrado estadísticamente que la educación impartida en nuestras escuelas conlleva un amplio grado de desigualdad en relación con su dependencia, es decir, si son Privadas (con alguna contribución del Estado), Subvencionadas (con contribuc...
The School Quality Measurement System (SIMCE) has statistically demonstrated that education delivered in our schools entails wide degrees of unequity related with their dependence, in other words whether they are Privates (with any contribution from the state), subsidized (with contributions from...
Ganga Contreras, Francisco
,
Reyes Lobos, José L.
,
Rojas Ríos, Carlos
,
Estay Sepúlveda, Guillermo
,
Cabezas Cáceres, Carolina
,
Vargas López, Silvia
,
[Educación y Calidad: Análisis comparativo del desempeño estudiantil en contextos vulnerables en una Provincia de Chile]
,
[Education and Quality: Comparative analysis of student performance in vulnerable contexts in a Province of Chile]
,
Education and Quality: Comparative analysis of student performance in vulnerable contexts in a Province of Chile