Autor:
Ganga Contreras, Francisco
Reyes Lobos, José L.
Rojas Ríos, Carlos
Estay Sepúlveda, Guillermo
Cabezas Cáceres, Carolina
Vargas López, Silvia
El Sistema de Medición de la Calidad Escolar (SIMCE) ha demostrado estadísticamente que la educación impartida en nuestras escuelas conlleva un amplio grado de desigualdad en relación con su dependencia, es decir, si son Privadas (con alguna contribución del Estado), Subvencionadas (con contribuc...
The School Quality Measurement System (SIMCE) has statistically demonstrated that education delivered in our schools entails wide degrees of unequity related with their dependence, in other words whether they are Privates (with any contribution from the state), subsidized (with contributions from...
Enlace original:
http://repositoriodigital.uct.cl/handle/10925/2001
Ganga Contreras, Francisco
,
Reyes Lobos, José L.
,
Rojas Ríos, Carlos
,
Estay Sepúlveda, Guillermo
,
Cabezas Cáceres, Carolina
,
Vargas López, Silvia
,
[Educación y Calidad: Análisis comparativo del desempeño estudiantil en contextos vulnerables en una Provincia de Chile]
,
[Education and Quality: Comparative analysis of student performance in vulnerable contexts in a Province of Chile]
,
Education and Quality: Comparative analysis of student performance in vulnerable contexts in a Province of Chile